zaterdag 1 november 2014

Even pauze... en dan starten met pixeldeken!

Het is hier even een tijdje stil geweest, maar dat heeft een bijzondere reden. Ik ben zwanger en in februari 2015 uitgerekend! De eerste 20 weken waren erg zwaar, vandaar even wat minder nieuws hier op m'n blog. En nog steeds ben ik niet echt opgeknapt. Alles staat even op een laag pitje: m'n werk, ons sociale leven, en ook het haken. Maar omdat ik me niet zo lekker voelde de afgelopen weken, heb ik wel veel tijd gehad om eens na te denken over een mooi projectje voor onze eigen koter. Na verschillende dekentjes, slofjes en mutsjes voor andermans kindjes, is het nu tijd om iets moois te haken voor ons eigen kindje...

Ik heb al verschillende projectjes op het oog voor de kleine, onder andere een pixeldeken met girafpatroon. En het eerste haakwerkje voor de babykamer is inmiddels af. Binnenkort meer hierover op m'n blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten